Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Ocak 2012 Cumartesi

dünkü bokun özrü

ıkın!...diye bağırıyorlardı anneme,
ilk bok muamelemi bu ülkede doğarak gördüm..
anaokulu çağımda tulavet diyebiliyordum tuvalete,
gülüyordu öğretmenler,altıma yaptım hep bilerek,
dört anaokulundan atıldım en az,
ve binlerce temizlettiğim bok..
anneanneme de fazla geldim,
teyzemin,annemden üç gün önce ıkındığı
kuzenime baktığı için.
babaannemin evinde tam işler yoluna girdi,
izmire taşındık,
babam ve annem,neden evli olduklarını
başka şehirde çözebileceklerini sandıkları için.

  ilkokulda pekiyim olmadı resimden başka,
öğretmenlerimin ne muamelesi yaptığını
  söylememe gerek yok..

ilk aşkım da ilkokulda bok muamelesi yaptı,ikincisi de..
kural bu sandım ilişkide.
erken dönemimde bok üzerine kurulmuş paradigmaların
izleri çıkar halen bende zaman zaman,
yoksa kimseye kötü davranamam.

2 yorum:

Begüm Ahu Ağlaç dedi ki...

Ne bok olduğunu bilen birine bok atmak kimsenin haddine düşmek. İşte bundandır bazen başlamadan biterek bok yoluna giden ilişkiler. Ama unutma ki hepimiz aynı bokun soyuyuz:)))

mehmet can aglac dedi ki...

=))