Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Şubat 2011 Pazartesi

Friesbird

  Mc.d.. nin bahçesinde oturmuş,yemeğimi yerken,yanda serçeler tepsime bakıyordu.Hayır bu fantastik bir anlatım değil,bayağı bakıyorlardı.Bir patates attım ve iki üç tanesi hızla uçup,en hızlısı mı artık bilmiyorum en güçlüsü mü,patatesi alıp uzaklaştıktan sonra yerlerine döndüler.Diğerlerine de attım,hep aynı;Patates kızartması seven serçeler..
  Bizzat Mc. d.. görse herhalde çok duygulanırdı belki.Biraz kafam karıştı ve emin de değilim ama b.ktan bi şey bu.Hayattan sadece kendimizi değil çevremizdeki her şeyi de uzaklaştırıyoruz,doğadan,doğamızdan,doğalarından ve doğallıktan..Çöp karıştıran kedi,köpek ya da başka ülkelerde ayı,rakun gibi hayvanlara malesef biraz aşina olduk ama bana patates kızartması isteyen serçeler çok geldi.
  Tamam belli bir evrim geçirdik ve tamam belki avcı-toplayıcı ya da sonraki tüm dönemler gibi şu anda yine kendi yarattığımız dünyayı,bu günün doğalı mantığı ile yaşıyoruz ve belki normali de bu ama ne zaman aşıkların simgesi canlılar,emperyalizmin neredeyse simgesi haline gelmiş bir yerde,acayip bir yağda kızarmış,patates gibi kendi besini bile olmayan bir şey için dilenciliğe başladılar..Ortada aşık kalmadığı için işsiz mi kaldılar ya da emperyalist aşklara tepkileri mi bu,gibi mesaj dolu sonsuz saçmalık yazabilirim,ama gerçekten istediğim bu değil..Sizden sadece bir şey istiyorum,bunu tüm içtenliğinizle bir düşünün 'mc.d..de patates kızartması isteyen kuşlar'..
  Aklınıza komik çağrışımlar yapıyorsa şimdi bir daha düşünün;Nerede yanlış yaptınız..

2 yorum:

cantabile dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
cantabile dedi ki...

Onu kızartan yağın adı olmalı, belki antikapitalist yağ, ekmeğe sürülenden :)